زلفی‌گل در واکنش به این سوال که «آیا فراوان بودن مراکز فروش مقاله و پایان‌نامه، نشان دهنده وجود تقاضا برای این موارد نیست؟» گفت: اولاً که در دانشگاه‌های وزارت علوم، این موضوع بسیار نادر است و چنین اتفاقاتی نمی‌افتد. اما اگر مواردی هم باشد و گزارش شود، دفتر حقوقی وزارت علوم و دانشگاه این موضوع را پیگیری و برخورد می‌کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مراسم تفاهم نامه همکاری فی مابین معاونت صنایع دستی و هنرهای سنتی وزارت میراث‌فرهنگی و قرارگاه مهارت آموزی کارکنان وظیفه با حضور فرمانده قرارگاه و معاون صنایع دستی کشور برگزار شد.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد آموزش هزاران سرباز وظیفه جدید به اتمام رسیده و برای خدمت به یگان‌های نیروهای مسلح اعزام شدند.
سردار طلایی نیک سخنگوی وزارت دفاع با اشاره به لایحه مهارت آموزی و اشتغال پذیری کارکنان وظیفه توسط ستاد کل نیروهای مسلح گفت: با همکاری دستگاه های ذیربط پس از رسیدگی در کمیسیون فرهنگی اجتماعی دولت این لایحه امروز به تصویب هیئت وزیران رسید و با تصویب نهایی این قانون در مجلس صندوق مهارت تا اشتغال سربازان برای ارائه تسهیلات اشتغال پس از دوره خدمت تاسیس خواهد شد.
سخنگوی وزارت دفاع از تصویب لایحه مهارت‌آموزی و اشتغال‌پذیری کارکنان وظیفه در دولت خبر داد و گفت: ۲ ماه کسری خدمت سربازی، دریافت تسهیلات اشتغال و اولویت استخدام از مزایای این لایحه برای سربازان در صورت کسب مهارت است.
دولت سیزدهم در حالی مکلف به ساخت ۴ میلیون مسکن در طول دوره فعالیت ۴ ساله خود بوده است که همچنان وعده عمل به این وظیفه را می‌دهد.
وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نظر دارد از توان علمی و تخصصی فارغ‌التحصیلان دانشگاهی در قالب جذب نیروهای امریه(کارکنان وظیفه) اقدام کند.
دبیر شورای راهبردی الگوی پیشرفت اسلامی حوزه علمیه گفت: سواد پیشگیری از بیماری در وزارت بهداشت وجود ندارد، وظیفه حوزه علمیه است که آن را احیا کند و این با احداث بیمارستان‌ها و نام‌گذاری آن‌ها به نام اهل‌بیت (ع) قابل‌حل نیست، اگر وزارت بهداشت فقر دانشی و تخصصی پیدا کرد ما در حوزه علمیه متکفل آن می‌شویم و روایات سلامت را تبلیغ می‌کنیم.
عضو هیئت رئیسه مجلس با اشاره به جلسه غیرعلنی مجلس، گفت: در این جلسه وزیر کشور تاکید کرد با توجه به جایگاه مجلس، وظیفه همه استانداران و فرمانداران این است که با نمایندگان همراه باشند.
اسماعیلی گفت: طیفی از دوستان در بخش‌های مختلف از وزارت فرهنگ و ارشاد توقع دارند که بسیار چکشی با این موضوعات برخورد کند، خیر این‌گونه نیست. جنس کار و مخاطب‌های ما مخاطب‌های فرهنگی و هنری هستند. در این افراد عواطف و ذوق هنری بر سایر مسائل غلبه دارد و ما هم در وزارت فرهنگ و ارشاد وظیفه داریم با گفتگو این مشکلات را به حداقل کاهش دهیم.
وزیر اقتصاد درنامه‌ای به رئیس جمهور برای تعیین فهرست کالاهای اساسی، دارو ، واکسن، تجهیزات پزشکی، شیرخشک، لوازم اولیه ماشین‌آلات و تجهیزات تولیدی خواهان همکاری فوری وزارتخانه‌های مختلف شد.
وزیر اقتصاد درنامه‌ای به رئیس جمهور برای تعیین فهرست کالاهای اساسی، دارو ، واکسن، تجهیزات پزشکی، شیرخشک، لوازم اولیه ماشین‌آلات و تجهیزات تولیدی خواهان همکاری فوری وزارتخانه‌های مختلف شد.
شجاعی، سخنگوی شورای رقابت گفت: مرجع اعلام قیمت نهایی خودرو ها وزارت صمت است و شورای رقابت قیمت گذار نیست و فقط دستور العمل قیمت گذاری را تعیین می‌کند.
سخنگوی شورای رقابت گفت: وظیفه شورای رقابت فقط صدور دستورالعمل و تصویب قیمتها بود که انجام شد؛ حال باید وزارت صمت به وظیفه خود یعنی اعلام قیمتها اقدام کند.
فاطمه مقصودی نماینده مجلس گفت: نیرو‌های امنیتی به‌شدت پی‌گیر هستند تا مجرمان را پیدا کنند، آن‌ها دارند روی این موضوع کار می‌کنند و این وظیفه اجرایی دست آن‌هاست و ما نظارت می‌کنیم و تاکید می‌کنیم که هرچه زودتر باید تکلیف مشخص شود.
وزیر جهاد کشاورزی، تامین امنیت غذایی را وظیفه و رسالت اصلی وزارت جهاد کشاورزی در کشور دانست و گفت: وظیفه و رسالت خود را در تامین امنیت غذایی کشور تا پای جان انجام می‌دهیم.
معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: وظیفه شرعی امر به معروف و نهی از منکر را باید از اداره و دفاتر خود در وزارت آغاز کنیم، و بعد به مدارس کارکنان، معلمان و کادر اجرایی برسیم.
قائم مقام وزارت میراث فرهنگی تدوین برنامه ملی گردشگری را یکی از مهم‌ترین مواردی دانست که پژوهشگاه میراث فرهنگی می‌تواند نقش مهمی در آن ایفا کند .
وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اقدام به جذب کارکنان وظیفه در حوزه‌های مختلف اجتماعی و اقتصادی در مراکز استان‌ها و مناطق محروم و کمتر توسعه‌یافته کشور اقدام می‌کند.
مطالبه دانشگاهیان و راه ترمیم وضعیت کنونی / مطالبه دانشگاهیان، شهامت بیشتر وزارت علوم را می‌خواهد/ نادیده‌انگاری هویت و خودبیان‌گری دانشگاه عامل ناآرامی‌ها در دانشگاه است / استقلال نهادی و آزادی آکادمیک دانشگاه به رسمیت شناخته شود.
امین حسین رحیمی، وزیر دادگستری گفت: طبق قانون گاهی بیت المال محکوم به پرداخت خسارت به افراد می‌شود. وزارت دادگستری متولی این پرداخت‌ها است.
معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه بانک مرکزی خواستار مستثنی شدن پرداخت وام فرزندآوری به مردان مشروط به استعلام وضعیت خدمت شده است، گفت: ولی سازمان نظام وظیفه هنوز پاسخی نداده است.
عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: کمبود پزشک متخصص در کشور کاملاً محسوس است و وزارت بهداشت و درمان و دانشگاه علوم پزشکی وظیفه دارند کمبود پزشک را جبران کنند.
سرقت ۲ میلیاردی پرستار خانگی
پولادگر می‌گوید: من معاون وزیرم اما دبیر به او می‌گوید هر که می‌خواهی باش تو کارمند دولت هستی و وظیفه داری حق کشتی را بدهی.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ